HTML

Baby Orchidea

2011 november 7. volt házasságunk eddigi legboldogabb napja! Aznap délelőtt, amikor halovány rózsaszínről sötét bordóra vált a teszt pozitív csíkja, már sejtettük, hogy életünk ezután szebb lesz, mint valaha. De ami következett, az mindent felülmúlt.... 2011. 07. 13.-án megszületett kicsi lányunk, Kendra, és vált múlandó életünk múlhatatlan szerelmévé. "Túl az értelmemen, ősi életem gyökereivel fogózom beléd és hallom, érzékelem, hogy súgsz valamit formáid az örök ellentéteket ellensúlyozzák színeiddel a láthatatlan ösvényt világítod meg s én vándorolok benned egyre önfeledtebb nyugalommal."

18. hét

2012.12.27. 21:14 :: Mercsi

Tegnap belenéztem a tükörbe, és meglepődtem, mekkora lett hirtelen a hasam. valahogy mikor hazamentem karácsonyra Csabára, nem tűnt ilyen nagynak. Ráállok a mérlegre, híztam. Na, most már megnézem, mekkora most ez a gyermek, indokolt-e már ez a nagy pocak... 

FetalDevelopmentWeek17-(1).jpg

Hát úgy meglepődtünk S.-vel, hogy gyermekünk már 20 centis!! Nézem a vonalzót, hú, hát az nem kicsi azért! Mondjuk ilyenkor még nagyon vékonyak, és könnyűek, tehát azért súlyban nem olyan számottevő de az nem csoda, hogy most már kívülről is lehet érezni a rugdosást, nem csak én érzem.

Ez a kép egy kicsit morbid, de látszik rajta a méretarány:o)

Csabán anya érezte meg most először, ahogy rúgott egy nagyot a bébi, aztán tegnap itthon csak addig rohangáltam a S. nyakára, hogy "na most fogd meg", amíg végre neki is rúgott egyet a tökmag, de azért nem volt olyan határozott:o) Lényeg, hogy most már jön ez a hasfogdosós időszak:o)

Eddig tartott az az időszak, amíg nem éreztem "terhesnek" a terhességet, most már egy picit azért akadályoz a hasam, főleg Kendrával. Mert pl. ha felveszem, akkor egész a hasam fölé kell emelni, és persze csúszik lejjebb, és ha tartani kell egy ideig, akkor már nyomja a hasamat. Meg ha ülünk a földön, játszok vele, akkor elég nehéz előrehajolni.  Na de lesz ez még rosszabb is!

Egyébként a hasméreten kívül semmi kellemetlenség nincsen most a terhességben, a rosszullétek a 11. héten teljesen elmúltak, most már akkor sem vagyok rosszul, amikor beveszem a vitamint. Még nem jött elő a viszketegségem sem. Most mondta Editke, hogy azt hallotta, hogy a terhességi toxémia 2., 3. stb terhességnél nem túl gyakori, inkább az elsőnél. Ez jó hír! Hátha megúszom most. Meg a vizesedést is szívesen kihagynám! A vérnyomásom jelenleg tök jó alacsony, 110/60. Január 2-án megyünk UH-ra!

20121215_Ringato 015.jpgLelkileg azért nagyon más a második terhesség. Nem tudom, mások hogy vannak vele, engem az első terhességnél minden nap minden percében csak a bébi foglalkoztatott. Egyfolytában olvastam, sok sok könyv, interneten elmentett kedvenc site-ok, letöltött program, amiből követhető hogy mi történik hétről-hétre a pocakomban, terhestorna, terhesjóga, tudatosan összeállított táplálkozás, sok hassimogatással, ábrándozással töltött pihenés. Emlékszem, még sétálni is jártunk S.-vel, hogy mozogjunk, friss levegőt szívjunk.

De most? Itt van Kendra, akit nem az interneten vagy ultrahangon tudunk követni, hogy mekkora lehet, hanem itt növekedik, fejlődik a szemünk előtt, minden nap csinálja a fesztivált, ámulatba ejt minket, ő a téma, kész. Persze Gabika is egyre többet jön szóba, de úgy érzem, őrá igazán nagy hangsúly akkor fog helyeződni, ha már itt lesz velünk, kézzel foghatóan. 

Lelkifurim is van emiatt egyébként, főleg a kajálás és a mozgás miatt. Ezekben sokkal jobbnak kéne lennem, nem szabadna, hogy kevesebbet kapjon meg tőlem magzati korában, mint Kendra. Asszem ezt most jó is hogy leírtam, mert csak elfolyik az idő, de most hogy ezt így tudatosítottam magamban, ezentúl jobban oda fogok figyelni ezekre.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babyorchidea.blog.hu/api/trackback/id/tr924984043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyeg 2012.12.29. 17:59:07

Olyan édesek vagytok! Tényleg rohan az idő, nő a pocak, a Kispocak pedig ontja magából az új szavakat!
Aztán egyszer csak megérkezik a kis Gabika és mindent visz!
Learatja a neki járó figyelmet, ő lesz a középpont :o)) és ez így van jól :o))

Mergit 2012.12.29. 22:55:23

Jaj Merccsi végre én is megint tudom olvasni a blogodat!
De szerintem ne legyen lelkiismeret furdalásod, ez teljesen természetes folyamat. Az első baba az az első baba. Ő nagyobb figyelmet kap mindenben. Ő az úttörő, máshogy kezelik a szülők az első gyerekeket. De ez így jó.
Ne aggódj emiatt. Szerintem legalábbis.

PÍpike 2013.01.05. 17:31:17

Hát öcsém én se tudom elképzelni milyen lesz ha meg lesz Gabika!
Tényleg nem esik túl sok szó róla!
Na de majd ha előbújik!!
Juhuuu!Nagyon várom!
süti beállítások módosítása