HTML

Baby Orchidea

2011 november 7. volt házasságunk eddigi legboldogabb napja! Aznap délelőtt, amikor halovány rózsaszínről sötét bordóra vált a teszt pozitív csíkja, már sejtettük, hogy életünk ezután szebb lesz, mint valaha. De ami következett, az mindent felülmúlt.... 2011. 07. 13.-án megszületett kicsi lányunk, Kendra, és vált múlandó életünk múlhatatlan szerelmévé. "Túl az értelmemen, ősi életem gyökereivel fogózom beléd és hallom, érzékelem, hogy súgsz valamit formáid az örök ellentéteket ellensúlyozzák színeiddel a láthatatlan ösvényt világítod meg s én vándorolok benned egyre önfeledtebb nyugalommal."

Gabika 32. hét

2013.04.02. 22:15 :: Mercsi

Ma ki kellett tölteni egy papírt, és ott volt, hogy a gyermek neve: és olyan fura volt leírni, hogy Sidlovics Gábor, ezt még így nem mondtam ki Gabikára, mindig csak Sidire használtam még, de olyan jó volt:o)

Na, a terhességről írok egy kicsit, mert alig írtam még róla valamit.

8 hetem van hátra, és 9 kilót híztam eddig. Kendrával ilyenkor kezdtem el vizesedni, de mondjuk akkor már tök meleg volt. A 30 hetes ultrahangon Kendra 1600 gramm volt, Gabika 1750:o) Jó nagy gyerek lesz... A fejére megint mondták, hogy nagy, mint Kendránál...Próbálok nem parázni ettől....

Ami most aggaszt egy kicsit, hogy egy hete masszívan fáj a fejem. Az első 4-5 napban biztos voltam benne, hogy a szélsőséges időjárástól van, mivel annak ellenére, hogy március vége volt, óriási havazások voltak. Nagy katasztrófahelyzetek, ottragadt emberek, autók, vonatok... Sidiékért is mindig aggódni kellett, mi meg be voltunk szorulva a lakásba, fú nagyon durva hóviharok, hidegek voltak. Most április 2 van és ma is esett a hó... És jeges szél fújt.

Visszatérve a fejfájásra, mostanra úgy gondoltam, hogy nem lehet, hogy egy hete folyamatosan frontérzékeny vagyok, mikor előtte sosem voltam. Úgyhogy most jutott eszembe, hogy biztos vashiányom van. Szerencsére pont 2 nap múlva megyek teljes laborvizsgálatra, úgyhogy majd kiderül, és orvosoljuk, ha kell, de addig is bekapkodok egy kis vasat szerintem.

Egyébként könnyebben viselem olyan szempontból, hogy nem fáj a derekam, forgóm, ilyesmi, meg hát a hasam, szalagjaim is kinyúltak Kendrával annyira, hogy most már attól nem kell szenvednem. De azért - mivel sokkal többet kell most mozognom Kendra miatt, mint első terhességemnél, ezért mégis fárasztóbb az egész összességében. De most már látom az alagút végét, 8 hét az semmi, és szerintem nem is akkor fogok szülni, hanem 7 hét múlva. Május 25-én.:o)

Gabika ugyanannyit mozog, mint Kendra anno:o) Fúú, főleg ha megeszem valami édeset, huhúúú! Tiszta Alien. Egyik oldalról a másikra pakolgatja át a kis testrészeit:o)

És most már ő is rendszeresen csuklott, már hiányzott, Kendra végig csuklott egy csomót:o)

Ja, és nagyon lent van a hasam, nem tudom, hogy ez annak köszönhető, hogy már ennyire elvesztette a feszességét a bőröm és totál kinyúlt, vagy tényleg lejjebb vannak a fiúk, ahogy tartja a fáma... 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babyorchidea.blog.hu/api/trackback/id/tr35189671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyeg 2013.04.05. 07:29:30

Az meglehet, hogy vashiány ... majd kérdezd is meg a dokidat, bár amennyire ilyet tőle kérdezni lehet, hogy mi lenne, ha Te is innád azt a vassal teli csalános levet, amit készítek? Bár vannak némi technikai akadályai ennek :) Csak amikor itt vagytok a tanyán, akkor lehetne.
Amúgy nagyon szépen viseled ezt a terhességet én is úgy látom! Valahogy azt érzem, nem is lesz itt már vizesedés se , meg semmi baj se. Majd szépen világra jön ez a kis Tesó :D mindenki örömére!

PÍpike 2013.04.06. 14:14:26

Igen tényleg furcsa igy leírva hogy Sidlovics Gábor!
Háhá,tök jó!
Fu már csak 8 hét?!
Jaj én annyira izgulok hogy hogy lesz,ki lesz itthon,Kendrára vigyázni stb...

Mergit 2013.04.08. 20:00:56

Mercsikém nagyon kíváncsi vagyok hogy igazad lesz-e ezzel a május 25-tel! Nagyon ügyes vagy hogy csak ennyit híztál, számomra ez teljesen hihetetlen pedig hogy mondtad hgoy mennyire megindultál már a hízásban. Mercsikém csak azt tudom neked mondani, hogy ennyit én is híztam tavaly nyár vége óta!
:)
süti beállítások módosítása