HTML

Baby Orchidea

2011 november 7. volt házasságunk eddigi legboldogabb napja! Aznap délelőtt, amikor halovány rózsaszínről sötét bordóra vált a teszt pozitív csíkja, már sejtettük, hogy életünk ezután szebb lesz, mint valaha. De ami következett, az mindent felülmúlt.... 2011. 07. 13.-án megszületett kicsi lányunk, Kendra, és vált múlandó életünk múlhatatlan szerelmévé. "Túl az értelmemen, ősi életem gyökereivel fogózom beléd és hallom, érzékelem, hogy súgsz valamit formáid az örök ellentéteket ellensúlyozzák színeiddel a láthatatlan ösvényt világítod meg s én vándorolok benned egyre önfeledtebb nyugalommal."

Kendra aranyköpései

2013.10.28. 05:55 :: Mercsi

Ülünk a padon, jönnek mennek a hangyák. Egyszer csak Pöttöm megszólal: Ott mászik egy angyal:o) Hangya vagy angyal, nem mindegy?:o)

Megtanultuk a neveket, kinek mi a rendes becsületes neve. Mondtam neki hogy Pipit Tóth Enikőnek hívják. Pár nap múlva kérdezem, hogy na, hogy hívják Pipit? Válasz: Tóth Teknős. Hát nem több értelme van mint a Tóth Enikőnek?...:o)

Mikor hazajött Ceglédről, mindig mondta hogy kér hódítót. Mi a franc az a hódító? Nah, megfejtettem, amint vettem magamnak egy üdítőt, rámutatott, hogy én is kérek hódítót! Na szóval ez az:o)

Imádom, ahogy a Lilát úgy mondja, hogy hila. Á de ez így leírva nem tükrözi a valóságot, mert teljesen fura, nem magyar kiejtése van ennek a szájából:o)

Tegnap csináltam Gabikának olyan medúza-kezet, hogy úgy hullámoztattam az arca felé az ujjaimat. Kendrának megtetszett, mondja hogy neki is csináljam. És akkor mondtam neki, hogy jön a medúzaaa, és valahogy ez úgy maradt meg benne hogy dúza, és azóta mindig kéri, hogy jöjjön a dúza, imádom ahogy mondja:o)))

buszket = viszket

bukmészer = botmixer

*************

2 év 3 hónaposan:

K: -Anya! Nekem jövőre akkora hasam lesz, mint neked volt, és majd abba is ott lesz Gabika baba.

Én: - Igen Cicám, ha nagy leszel, neked is lesz majd baba a pocakodban, de az nem Gabika lesz, hanem egy másik aranyos kisbaba, a te saját kisbabád.

K: - Anya! Én azt majd a karomban fogom vinni az utcán, és azt majd te lefényképezed?

***************

K: -Anya! Nekem jövőre akkora hasam lesz, mint neked volt, és majd abba is ott lesz Gabika baba.

Én: - Igen Cicám, ha nagy leszel, neked is lesz majd baba a pocakodban, de az nem Gabika lesz, hanem egy másik aranyos kisbaba, a te saját kisbabád.

K: - Anya! Én azt majd a karomban fogom vinni az utcán, és azt majd te lefényképezed?

***********************************************************

Kendra hintáztatja kitartóan Gabikát, énekel neki, szórakoztatja, de lassan Gabika megunja és elkezd sírni. Erre Kendra:

Gabika! Direkt azért hintáztatlak, hogy ne sírjál! :o)

***********************************************************

2013. 10. 21. este, pizsamában:

minden előzmény nélkül:

K: - Anya, te ne aggódjál, majd én mindentől megvédelek! Ne féljél te semmitől! Ne aggódjál, anya, ne féljél (és még ezt a ne aggódjált mondta egy csomó ideig...).

***********************************************************

Apával:

Apa: Eljössz velem pisilni? 

K. hisztis hangulatban! Neeem! Csak anyával!!

Apa: De miért, engem nem szeretsz?

K: Nem!

Apa szomorúan elment, én meg mondtam Kendrának, hogy most nagyon megbántottad ám apát, és nagyon szomorú miatta! 

Csend.

10 perc múlva jön issza apa, Kendra a játékából ránéz, és megkérdezi:

Apa, te még mindig szomorú vagy?

Egyemmeg, hát csak foglalkoztatta őt, hogy megbántotta apját!:O)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babyorchidea.blog.hu/api/trackback/id/tr825429351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mergit 2013.12.26. 18:50:02

Mercsikém olyan jó ezeket újra elolvasni!
süti beállítások módosítása