HTML

Baby Orchidea

2011 november 7. volt házasságunk eddigi legboldogabb napja! Aznap délelőtt, amikor halovány rózsaszínről sötét bordóra vált a teszt pozitív csíkja, már sejtettük, hogy életünk ezután szebb lesz, mint valaha. De ami következett, az mindent felülmúlt.... 2011. 07. 13.-án megszületett kicsi lányunk, Kendra, és vált múlandó életünk múlhatatlan szerelmévé. "Túl az értelmemen, ősi életem gyökereivel fogózom beléd és hallom, érzékelem, hogy súgsz valamit formáid az örök ellentéteket ellensúlyozzák színeiddel a láthatatlan ösvényt világítod meg s én vándorolok benned egyre önfeledtebb nyugalommal."

10 hónapos

2012.05.19. 21:45 :: Mercsi

 Bár a Pöttöm iszonyú iramban fejlődik, nyílik ki, és tapasztal, érez, figyel, van pár dolog, amiben totál visszafejlődünk! Akkora arcom volt ezzel az elalvásával meg hogy mennyit kajál és hogy nincs olyan, amit ne enne meg, na ne félj, mostmár egyik sem olyan álomszerű!

Este az az egy esélyem van, ha a tápszertől elalszik. Mert ha nem, akkor egy véget nem érő harc kezdődik, sírás rívás fogak csikorgatása (az én fogaim, nem az övé...). Mert most már nem tudja elképzelni fekve az életet. Ahogy eléri a teste a matracot, mikor rakom le, azonnal fordul hasra, ül fel, aztán feláll. 100-ból 100-szor. Fú, na aztán soha többé nem fekszik le, akkor sem, ha már ájulás-közeli állapotban van a fáradtságtól. Most csináltam meg először vele, hogy hagytam sírni, csak pár percenként bementem megsimogatni. De akkor még jobban sírt, amikor kijöttem! Végül nem is tudtam meg, mi lett volna a vége, mert 15-20 perc múlva betojt, és amikor raktam tisztába, elaludt, szóval alva raktam e. Ebből is látszik, mennyire álmos volt, de egyszerűen ez az állás neki a rögeszméje most.

Azért szerencsére 10-ből 9x elalszik a tápszertől, csak ha olyan van pl hogy előtte nagyon bekajál, és nem kívánja a tápszert, akkor van gond.

Viszont az éjszaka... fúhh... párszor idegre mentem mostanában. Volt, hogy fél óra alatt háromszor keltem fel és aludtam el. De éjszakánként átlagosan 5-6x felkel, van amikor 10x, van, amikor egyszer sem. Akkor nincs gond, ha idejében ugrom és még elcsípem félálomban, és beadom a cumiját. Na de ha feláll... akkor vége, nincs megoldás, muszáj kivenni. Szerencsére általában cicitől megvígasztalódik, akkor is, ha épp nincs benne tej. De amikor nem, akkor csak ül ott az ágyamba, és keservesen sír. Hozzáérek, tol el magától. Így aztán totál tehetetlen tudok lenni sokszor.

Évike annyira mondja, hogy tipikus fognövés, és pontosan ezt élte át ő is. Na csak látnám már azt a fogat! Amúgy nem nyáladzik. De szeret fémet rágcsálni. Hát reménykedem, hogy tényleg az.

Próbálkoztam azzal, hogy csak egyszer alszik napközben, de csak 1 napig csináltam, aztán Zitával azt beszéltük, hogy annyira korán kel ő, hogy muszáj neki még 2x aludni! Mert ha 9-ig aludna, akkor lehet, h elég lenne az 1 alvás, de ő minden nap kínosan ügyel, hogy 5:30kor már a fedélzeten legyen teljes harci készültségben, világmegváltó szándékkal, óriási lelkesedéssel. Én rendszerint ezeket nem mondhatom el magamról, fú néha nagyon szenvedek. De ha már egyszer kiszálltam az ágyból, akkor már oké! Nappal egyébként nem vagyok túl fáradt, de azért néha igen, olyankor ledőlök vele én is du.

Tegnap mondjuk pont végigaludta az éjszakát, egy héten 1x előfordul.

Na és hát a kajálásban sem olyan lelkes, szinte feleannyit eszik mint eddig. Amiből bármennyit meg tudna enni, azok az édes ízek, főleg az ilyen grízpapi félék. 

Feladtuk a vízivást, 9 hónapig kínoztuk őt és magunkat ezzel, de sajnos nem megy. Egy kortyot sem akart inni belőle soha. Most már mindig valami zöldség- vagy gyümilevet iszik, jól felhígítva. Céklalével kezdődött - Emike küldte. Abból már 3 üveggel elpusztított. Most veszem ezeket a méregdrága bio leveket, de végül is úgy nem olyan drága, hogy totál felhígítom, kb 1/4 arányban. Azokat nagyon tudja inni!

Van itthon 3 csőrös pohár, azokra nem bírjuk rábeszélni, viszont ma nem vittem véletlenül cumisüveget magunkkal, és vettem a dm-ben egy olyan szopós üdítőt, simán itta, csak lestem. Minden gond nélkül. 

Egyébként csodálatosan mozog. Nagyon ügyes szerintem, nem csetlik-botlik. Mindig stabil, nagyon ritkán vannak már esések. Imádom, amikor úgy ül, hogy egyik lábával "gugol", másikkal térden ül a seggén:o) Alábbhagyott a lelkesedés az egyedül állással kapcsolatban, de nem is erőltetjük. Viszont gyönyörűen lépeget, ha fogjuk a két kezét! Az nagyon édes! Majd csinálok videót mindenképpen!

Szopi 1x van már csak egy nap, reggel, ébredés után. Illetve ha szükséges, éjszaka is, de az csak olyan megnyugtatásra szolgáló cumizgatás.

Tápszert már 250-et is megiszik.

Kivágtuk a cumis üvegelket, hogy ne tartson 40 percig amíg megissza. Így most 10 perc alatt megvan vele.

Nagyon nagy gondban vagyok a tiltással. Abszolút nem hallgat rá. Sőt, sokszor annyira azt hiszi, hogy játszani akarok vele, amikor mondom hogy NEM!, és vigyorog mint a vadalma. Ő is szokta mondani, de nem olyan szitukban, szóval nem arra használja. Főleg attól kell tiltani, hogy a szemetesbe nyúljon, meg attól, hogy az orrunkra csapjon! Mert azt valamiért annyira viccesnek tartja, mindig kapja el az orrunkat, és van amikor tökre fáj, de ha mondom hogy nem szabad és elkapom a kezét, akár milyen komolyan nézek, ő szinte kacag a végére...

Hát ez nem megy még nekem...

Zenét imádja! Táncol sokat!

Bepakolós korszaka van, szeret bepakolni dolgokat, játékokat a kosárba, vagy a teherautó platójába, vagy a homokozóvödörbe a formákat! Most kéne olyan játék, amibe be kell dobálni kül. alakzatokat. Vagy mint az az elefántos Marcinak.

Azért tud már hisztizni is, mindig amikor a fürdőszobában elkezd a fiókból kipakolni, és elkapom onnan, elviszem, visít és csavarja ki magát! 

Mégis a nap legnagyobb részében egy tüneményes kis drága játékos baba, tele energiával, jókedvvel, humorral!

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://babyorchidea.blog.hu/api/trackback/id/tr684526509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyeg 2012.05.26. 19:26:35

Úgy megszenvedi ezt az elhúzódó fogas kérdést, hogy majd hirtelen kibújik egyszerre mind! És már vissza is változik megint jól alvó, jól evő Tündérré! :)
Már csak egy kicsi idő kell! Meglátod! :))
Édes kis pakolós :o))
süti beállítások módosítása