HTML

Baby Orchidea

2011 november 7. volt házasságunk eddigi legboldogabb napja! Aznap délelőtt, amikor halovány rózsaszínről sötét bordóra vált a teszt pozitív csíkja, már sejtettük, hogy életünk ezután szebb lesz, mint valaha. De ami következett, az mindent felülmúlt.... 2011. 07. 13.-án megszületett kicsi lányunk, Kendra, és vált múlandó életünk múlhatatlan szerelmévé. "Túl az értelmemen, ősi életem gyökereivel fogózom beléd és hallom, érzékelem, hogy súgsz valamit formáid az örök ellentéteket ellensúlyozzák színeiddel a láthatatlan ösvényt világítod meg s én vándorolok benned egyre önfeledtebb nyugalommal."

Első ultrahang

2012.10.11. 20:48 :: Mercsi

Tegnap voltunk ultrahangon!

Fura volt újra találkozni Rafttal:o) Meg megmutatni neki a Pöttömöt, akit ő tartott életében először a kezében... Mondta, hogy igen, fura, de az még furább, amikor olyan jön hozzá terhesgondozásra, akit ő segített a világra...

Lényeg, hogy a babával minden rendben. Nem sokat láttunk belőle, csak valami kis foltot. Hihetetlen, hogy ilyenkor még semmi, aztán a következő vizsgálaton meg ott ficánkol egy tök ember alakú kisbaba... Ez annyira bennem maradt múltkorról... 

El kell dönteni, hogy megcsináljuk-e a hasátszúrást. Azóta sokat gondolkodtam ezen, és azon gondolkodtam, hogy ugye ha a 16-ik héten megcsináljuk, és még 3 hét a tenyésztés, amíg meglesz az eredménye, ami azt jelenti, hogy félidős lesz a baba, mire megvan az eredmény. Én végiggondoltam, hogy ha félidősen, mikor már nagy a pocakom, és rugdos, ficánkol a baba, az tuti, hogy nekem nem lenne szívem azt mondani, hogy vegyék el. Van egyáltalán jogom ehhez? nem vagyok egy bigott vallásos valaki, de azért ez tu macs egy kicsit. Na szóval lehet, hogy azt fogom választani, ami nem 100%-os ugyan, de a 12. hétben elvégezhető. Mert van olyan is.

S. azt mondja, neki most vált valóságossá ez az egész terhesség, hogy látta az ultrahangot. Nekem még valahogy most is olyan hihetetlen...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babyorchidea.blog.hu/api/trackback/id/tr394834048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása